donderdag 8 augustus 2013

welkom op deze blog

Zoals vele heb ik ook besloten om onze hypotheek te gaan aflossen. Op deze blog ga ik de vorderingen bijhouden, maar wil ik ook bediscussieren wat de beste tactiek is, aflossen op een aflossingsvrije hypotheek, extra sparen op een spaarhypotheek, of investeren in heel iets anders.
In de meeste aflos-blogs wordt alleen maar op de aflossingsvrije hypotheek afgelost. In dit blog zal ik vooral de nadruk leggen op het extra storten op een spaarhypotheek.

2 opmerkingen:

  1. Heb je nog tips als mijn hypotheekverstrekker zegt dat bijstorten niet kan (om technische redenen)?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou even de hypotheekvoorwaarden nalezen. Mocht je die niet meer hebben, dan zijn ze meestal ook wel op internet te vinden. Voor zover ik weet is een hypotheekverstrekker niet verplicht om stortingen toe te staan.

      Verwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.